I got issues man...

bilden härifrån.
Så läser man om tax-free köp på Soufis blogg. Hon har köpt dendär smashbox-rougen som jag har dreglat över många gånger, men inte kommit mig för att köpa.

Jag ser på bilden och sen går följande halvtimme åt att maniskt tänka:

"Nästa gång jag är i taxfree köper jag den direkt!!"
"måste köpa....."
"Nej, Jenny - du behöver inte köpa allt du läser om. Tänk efter nu"
"...måste schöööpa..måste schööpa!."
"Jenny, du har klarat dig hittills och nu bara för att nån annan har det behöver inte du heller..."
"NEJ!! Du hittar säkert annat kul på Sephora i New York sen om två veckor.."
" måste..."
"Ja?"
"hm..."
"Nå?!
" okej!"


Min sambo säger att jag går på all reklam.Kan ligga nån sanning  i det...

2 kommentarer:

  1. Ja men det gör jag oxå! Vi är så lättlurade! Är den dyr är den säkert bra! Klart du ska köpa den, du har ju funderat så längen nu så det blir ett bra köp! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jag ska också alltid köpa allt jag läser att är bra!! Men kanske det lönsar sig att vänta tills efter du varit och inspekterat sephoras utbud, de har ju så mycket!!

    SvaraRadera