nytt hår

Vet ni hur jag fick kämpa flera minuter igår för att försöka fånga mitt nya fina hår på bild? Kämpade och slet för er skull.. så ni inte skulle behöva ligga sömnlös flera nätter och undra.. klippte hon luggen eller inte? Eller. åtminstone syrran frågade efter bild på nya håret (..tror jag..).
Hursomhelst. Min vanliga klipperska var sjuk så jag såg det som ett tecken på att jag skulle tänka över beslutet att göra om mitt hår som jag sparat ut så länge nu. Hon var ändå duktig, Jennie på Klipp Upp så jag är säker på att hon nog skulle ha klarat utmaningen. Jag är nöjd. Vi la dit lite mera slingor.. lite mörkare och sen lite ljust.  Jag gick från rishög till J-Lo på 3 h.

Psyko/tönt-blick.

Jenny, 12 år.


Vardagsbild. Ignorera torkställningarna och imponeras istället av de fashionabla böckerna till vänster.


Ah, vi testar en bild ute i solen för att få fram glansen i håret och en liten disträ blick ut mot gatan. Funkar, vi ser en slinga iaf!


ps. Ingen har typ märkt att jag gjort nåt med håret. Men så jobbar man ju mest med karlar då också..

2 kommentarer:

  1. De brukar märka det först några veckor senare när man tvättat håret! Jättesnyggt Jenny, klart godkännt hälsar psykofrissan!

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blev!!! Jag var till frisören igår men är inte helt nöjd :(

    SvaraRadera