Veckans träning

Bilden... min sambo/tkdinstruktör tycker tydligen att det är lugnast om han matar mig med en trip före träning. Så jag hålls på bra humör.  Förstår inte riktigt vad han menar...? *blink*

Veckans träning. Jag försökte få in vila eftersom jag haft sjukt mycket träning den senaste tiden och jag märkte att jag måste ta det lugnt nu. Fredag och lördag tog jag det superlugnt. Resten av veckan.. not so much. 420 minuter träning, varav 240 minuter var bodycombat och resten taekwondo. Nya releasen börjar sitta nu så det lär bli mindre combat den närmsta framtiden.
Nästa vecka vill jag ha in lite kettlebellsträning och mera vila.
Det är väl ändå bättre att man försöker få in dagar när man INTE tränar än att man funderar på vilken dag i veckan man måste träna. Eikö?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar