Blahaa

Alltså. Jag erkänner. Det är skitsvårt och idiotiskt att ha shoppingstopp när man befinner sig i shoppingens högtid: hösten.  Min garderob stinker! Jag vill ha nytt!! Nya stickade jumprar, mysiga leggings, varma stövlar och en stor stickad halsduk.
Om två veckor kommer min hm-leverans med en jättefinkamelfärgad tröja och min kära skinnjacka. Sålänge hoppas jag att HM inte lägger upp flera nyheter som har något med leopardmönster att göra. Jag klarar inte av att stå emot längre!!






Btw.. de har lagt upp "vi räknar ner till Lanvin hjärta HM" på hemsidan nu. 23:e november smäller det tydligen..Exakt 53 dagar 15 timmar 41 minuter...

Hur e de? Ska ni shoppa LanvinHm?

2 kommentarer:

  1. Men då ska shoppingsaurus boka båten till Åbo till www.megasale.fi/index.html

    SvaraRadera
  2. Nej det där låter farligt. Usch Kaj! Jag ägnar mig endast åt sysselsättningar som inte kostar mycket pengar nuförtidenändaframtillusaresan.

    SvaraRadera