pannlugg eller icke pannlugg

Ja. Sandra skickade ett meddelande på facebook för nån vecka sen som lydde så här:

Kollade på lite foton på söta dig, du var så fin i mörkt hår o pannlugg! *lägger in önskemål på hösthåret* :)
Söt-Sandra!
Hur visste du att det var dags för Jenny att byta frisyr? Kanske bara helt klart sett på min ofrisyr tillräckligt länge kanske? hmm..


Nåja. Jag har inte kunnat släppa det där ordet pannlugg efter jag läste om Sandras önskemål och nu är det bara en vecka kvar tills jag bänkar mig i frisyrstolen. Jag ÄLSKAR pannlugg.. alltid samma sak jag funderar när jag ska klippa mig. Jag har haft det flera gånger så jag vet också vilken jävla pärs det är när den ska växa ut tillbaka sen när man tröttnat.
Mörkt blir det inte igen på en stund (även om det skulle vara roligt också.. men det är värre att få håret ljust igen än att ha en pannlugg att växa ut..så det blir inte på fråga)

Hm. En vecka kvar. Vad tycker ni? Ska ja?

Jag för länge sen.. typ 2007...

Googles svar på pannlugg.. nog är det så tusans fint med mörkt hår och pannlugg...

2 kommentarer:

  1. Åhh jag har länge funderat på att klippa pannlugg men har inte vågat. Jag har inte haft det sen jag var 11 år! Kommer du att klippa lugg? :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte! Blir helt pirrig i magen när jag tänker på det. Det är ju lite attityd i en snygg pannlugg, men på samma gång blir det mera arbete och jag trivs utan.. shit. Tror nog att det är på mållinjen jag bestämmer mig.
    Sist jag klippte pannlugg så satt jag och tvekade hos frissan så till sist sa hon att jag fick komma tillbaka nästa dag och klippa pannluggen om jag ville. Jag for tillbaka nästa dag och ångrade inget.
    ja, det är ett stort beslut. ;)

    SvaraRadera