uppgraderad

I söndags gjorde jag mitt bältesprov. Det första på över 2 år. Jag blev godkänd, men oh my vad jag har mycket att jobba på innan jag ens kan tänka på svart bälte.
Hela mitt bältesprov finns på film, så snart jag vågar ska jag se på det. Det är mycket lärorikt att se på sig själv. Till exempel var jag stensäker på att min arm var riktad rakt upp mot taket, när jag sen ser på filmen att den for snett till sidan. Fast jag minns att jag tänkte "och armen ska rakt upp!". Helt otroligt.
Som sagt var jag inte sådär riktigt nöjd över min prestation, men borde väl vara nöjd med att en fin målstolpe i ens taekwondokarriär har nåtts. Ett mål är fixat! Nu är det bara att jobba vidare.

6 kommentarer:

  1. Tack! :)

    jag hade alldeles glömt bort hur nervös man kan bli före ett bältesprov.. fick ju andnöd nästan. :)

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS! Det är ju huur bra som helst!

    Kul =)

    SvaraRadera
  3. Ja det är nog hur bra som helst. Tack alla! :)

    SvaraRadera