JAAA!!

ÅÅÅH! Jag är så lycklig! Tjohoo!! HM-skinnjackan (!) är i webb-butiken nu. Jag har tänkt på den här jackan hela sommaren och varit hypernervös att jag ska missa den. (ja, jag vet.. börjar bli i riskzonen för att jag måste söka hjälp). Stora målet i höst är att ha en ny supersnygg skinnjacka. Och den här har jag satsat mycket hopp på. KLICK KLICK KLICK och vips var den på väg till mig. Älska nätshopping!  Hoppas den passar. *hoppas hoppas hopppassjhölakgjhöjfaölkj*









(ja, det här var ett undantag i mitt shoppingstopp. Märks min abstinens?)

5 kommentarer:

  1. Men jag tycker att den ser ut att ha ganska långa ärmar :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag tror det är meningen att man ska vika upp dom lite. ;)

    SvaraRadera
  3. Jaha, men då kunde dom ju ha gjort dom kortare och sparat material :)

    SvaraRadera
  4. Ååå vad snygg!!! Hurra, vi har både fått hem höstjackan trots riskerna att det snyggaste alltid är slut :D

    SvaraRadera
  5. Jaaa! Grattis! Hurra för oss! :)

    SvaraRadera