den kommande morgonlänken

Snart bär det av en sväng. Jag VILL träna och har man en dag då man vet att det är osäkert om det blir av senare så måste man vara ta det direkt från morgonen. Gymmet är stängt ännu, så det får bli en kortare länkrunda. Bara jag får röra på mig och bli lite piggare.  Jag har ju golfat varje kväll efter jobbet sen tisdag och de kallar ju golf för sport, men hård träning är det inte. Det har bara varit en retare på att man får röra kroppen. Nu när jag retat kroppen 4 dagar i rad så ska den få röra på sig ordentligt. Svettas och ha hög puls och musklerna ska svida lite.  Mmm.. måste vara så här det känns att ha ett beroende.

1 kommentar:

  1. Är också hur sugen som helst på att träna, emn har en envis förkylning som vägrar släppa. Funderar på att ta en löprunda trots att halsen känns lite rosslig, för jag klarar inte av att sitta still längre.

    SvaraRadera