semestercombat

Ja, hej. Hänger ni med ännu?

Min semester går på sista veckan nu. Jag försöker nu inbilla mig att det nog blir bra att återvända till jobbet nästa vecka - men mest tänker jag inte alls.
Igår gjorde jag ett litet studiebesök till Wasa Sports Club. Bodycombat med Pia Niemi. Det är märkligt hur bodycombat blir mycket tyngre när man inte står på scenen själv. Ska jag nämna att jag har träningsvärk idag? Två veckors paus från combaten sätter sina spår om vi säger som så. Men Pias combat var hur roligt som helst, proffsig som hon är så det var riktigt roligt. Men det är ju bodycombat nästan jämnt, eller hur?

Annars då? En sväng till jakobsdagar har jag hunnit med, sen träffat en hel del gamla vänner och så har jag försökt göra ingenting däremellan. Det där sista är svårt att få till tycker jag, men jag gör mitt bästa.

Äh, nu ska jag fortsätta med mitt liv offline. Det är ganska skönt faktiskt.

Hörs sen när jag återvänder till verkligheten!

Ha det bäst!


editerat någon timme och en potatissallad senare:
Jag noterar att jag skrev att jag återvänder till verkligheten. Hm? har det gått så långt så jag menar att bloggning facebookning och annat cyberspace-liv är verkligheten?
Nu tänker jag tolka det där som att jag menar att jag återvänder till mitt rutinliv iform av att vakna hemma i egen säng, gå till jobbet, träna på fasta tider och frukosten inkluderar havregryn och blåbär. Just det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar