Veckans träning

Veckans träning har sett ut som följande:
Måndag: BODYcombat
Tisdag:   taekwondo. Jag sprang till och från träningen så det blev sammanlagt 2,7 km.
Onsdag:  BODYcombat
Torsdag: 1h länk med Sandra
Fredag:  morgonpromenad 1 h
Lördag:
Söndag: BODYcombat och taekwondo.

Alla dagar den här veckan har jag också tränat på nya combat-releasen, fast det kan knappast räknas till träning.
Imorgon går vi ut hårt med morgonpromenad! Det har retat mig hela våren att jag inte börjat med morgonpromenad tidigare - för när jag cyklar till jobbet på morgnarna så känns det alltid så tråkigt att fara in igen istället för att njuta av våren och sommaren. Med morgonpromenaderna får man åtminstone lite frisk luft också - plus lite skvallersnack med andra Jenny då,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar