jag behövde det här...

Den här helgen har varit så skön. Ganska mycket att göra, men ändå riktigt lugn. I fredags somnade jag redan kl. 22 och sov 10 timmar. Igår somnade jag in kl.23 och sov 11 timmar! Sagolikt skönt!
Däremellan har jag tränat bodycombat, jobbat lite och nött mera bodycombat. Jag var nyss till gymmet och hade genrep för mig själv, det börjar nog sitta ganska bra nu. Det kom in en ryska i salen när jag höll på med mitt combat förrsten. Hon frågade om hon fick göra lite strechning och sånt och jag sa att det var ok. Stretch? Hon visade sig vara en fd. gymnast av något slag för mittiallt så hjulade hon och gick i spagat när hon stod på händerna och lite annat smått och gott. Tack för den. Jag kände mig väldigt graciös i jämförelse. hmpf. 

Nu är det melllanmål/liten middag som gäller och sen lite sparkande i parken! Vi får sparka i motvind idag tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar