Oj, det var skönt

Jag sitter här och eftersvettas...Nu är det över. Premiären av bodyombat 44.. vilket pass! Det var fullt i salen och vilket gäng sen! Jag är helt skakig nu.. efter en hel helgs nötande så är det över. Nu sitter det - lite finslip ännu men annars. Inga flera timmar med studs på vardagsrumsgolvet framför teven. Inte förrän i höst. Skönt!
Jag hade på mig pulsklockan, men glömde förstås att lägga igång den. Det skullle ha varit intressant att se energiförbrukningen ikväll. Tror nog det närmade sig 800 kCal-sträcket. Grymt tungt och skönt var det...


Jag kom på att jag firar ett år som BODYcombat-instruktör den här månaden. Vad ett år kan gå fort ändå - fast på samma gång känns det länge. Jag har iallafall lärt mig en hel del under det här combat-året, det är alltid en utmaning att instruera en gymklass och det finns alltid saker att förbättra. Fast på samma gång så vet jag att jag har blivit bättre än vad jag var i somras. Tur är väl det. hehe.
Det är ett perfekt extraknäck. Jag får träning och teaterapan inom mig får stå på scen två gånger i veckan. Duger i brist på revy-scen i allafall!

Nu ska jag duscha, äta och sen krypa ner i soffan med nya ELLE som låg på tamburgolvet idag (Yej!). Sen somnar jag antagligen. Jag tar ledigt från artisteriet nu.

Godnatt marklars!


btw. hittade en video på pushup-varianten vi körde på bodycombat ikväll. Fast det här är en mesvariant förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar