Beach 2010-looken

Vilken befriande bild. Chrystal Renn, Alessandra Ambrosio och Brooklyn Decker - varav de två sista är Victoria's secret-modeller aka facit. Hör jag någon säga photoshop? Nähä?
De ser ut som helt vanliga (nästan) dödliga på det här fotot. Chrystal (hon i mitten) har nog bantat ner sig så mycket så jag tycker inte hon kan kallas mullig modell längre. Kanske möjligen "normal" stor modell.. Alessandra ser ut som en benig get, men Chrystal och Brooklyn kunde man förväxla med vem som helst! Vem som helst som är kvinna och har 2 meter långa ben. Eller, okej. Inte riktigt - men vi fattar ju ändå att photoshop gör sin lilla del även på skönheter som dom här. HA!

Och vad lär vi oss av detta? Ingenting.

Fråga: när uppfinns solglasögon med integrerat photoshop?


3 kommentarer:

  1. Menar du att hon längst till vänster (som står mera med sidan mot oss) ser ut som vem som helst?
    Nog ser ju mitten-bruden och högerbruden mera ut som kvinnor på den riktiga stranden...

    SvaraRadera
  2. Nej, det är Alessandra som jag tycker ser ut som en benget. :)

    SvaraRadera
  3. Oj söta öde... ursäkta, du skrev ju det klart och tydligt och ändå såg jag det inte... Och det är inte första gången detta händer på en kort tid... Borde jag ta semester nu snart?
    :)

    SvaraRadera