låg


 Jag, vid slottsmuren i Krakow



Jag har lite försummat bloggen den senaste tiden - förutom att det blivit en liten make over då. Min energi går åt jobb (saker ska vara klart före semestern), träning och ja... sen sover jag och äter resten då kanske?
Äh, tror det är nån sorts före semester lågperiod jag har nu. Jag vill ligga i solen och njuta och nu försöker jag förbereda mig så mycket som möjligt för att jag ska få göra det i lugn och ro sen. Dessutom känner jag mig som en blekfis med dålig hy. Blä.

Några bra saker: på söndag far jag till Stockholm och hälsar på syrran och på midsommar åker jag upp till Österbotten! Mycket bra, mycket bra.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det är en allmänt seg tid nu före midsommar. Jag känner mig oxo seg och låg, men inte som någon blekfis :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag känner igen det från tidigare år. Det är nog som du säger, seg tid före midsommar. Juni har alltid sitt skitväder att komma med och man blir alltid lika besviken... :)

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!

    Tack för en bra blogg. Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Unity Line. Jag skulle vilja tipsa dig om att åka på sparesa till Polen! På vår hemsida: http://unityline.se/ , under grupperbjudanden, har vi nu specialerbjudanden som jag tror att du skulle vara intresserad av såhär I semestertider.

    Vänligen
    Christian

    SvaraRadera