Veckans träning

Nu har jag klarat av veckans sista träning. Det blev karate/brottningstema på kvällens träning när Kaj höll i regin och det var så skönt med lite omväxling. Brottning är roligt, det är ett effektivt sätt att bli svettig på verkligen.
Annars så har veckan sett ut så här då:



Måndag: Bodycombat
Tisdag:   taekwondo
Onsdag: bodycombat
Torsdag: länk (30 min. ca 4,5 km. Samma runda jag joggade för två veckor sen på 38 minuter.)
              taekwondo

Fredag: -
Lördag: -
Söndag: karate


Måste säga att jag känner att min kropp vill ha ett styrketräningspass snart. Mina muskler ropar "kill me!!". Jag vill känna av en skön träningsvärk... det är nåt som saknas helt enkelt.
Jag ska försöka åtgärda det så gott det går den här veckan, jag har bara tre dagar på mig, för sen på torsdagkväll åker jag till Milano! yessssss!!

1 kommentar:

  1. Du har verkligen varit igång denna vecka! Och kul att se att länken går framåt, det är en sak som är kul med springning, man utvecklas hela tiden.

    SvaraRadera