Roadkill


Nu är jag tillbaka efter "det stora äventyret sjöslaget"...Kul i kvadrat har vi haft! Våra gissningar på kålmorden .. haha, där blev det fel: KolmÅrden menar jag förstås...var rätt. Förutom en grymt spännande lagtävling så hann vi se lite tigrar och delfinshowen (som var utmärkt btw!). Idag har jag njutit dagen i buss med mina bakfulla kollegor och jag gissar ni tror mig när jag säger att vi hade väldigt stimulerande diskussioner längst fram på dubbeldäckaren vi åkte till Stockholm med. Inget jag tänker referera här, men jag kan ju säga att killarna blev lite oroliga att Kolmården hade en kisse mindre efter att de observerade att andra Jenny hade nya leoparddojjor...

Kameran har använts väldigt flitigt, 370 foton har jag tagit och många är jag väldigt nöjda med. Jag funderar på uställning snart och jag har tre bilder jag ska visa. "Efterfest 1", "Efterfest 2" och den här ovan som ni får smakprov på "Roadkill". Kollar ni noga ser ni getingränderna på kvarlevorna på stackarn vi satt och stirrade på hela förmiddagen idag.

Jag ska visa lite mera sen, men nu har jag dejt med teven och en film och sen blir det sova av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar