Ja, man kan göra för många plastik-operationer

Se vad häftigt! Bröderna Igor och Grichka Bogdanoff är i Cannes. Jag har ingen aning om vem det är, men de var tydligen poppis i 80-talets science fiction-frankrike och nu är de poppis för att de har haft plastikkirurgi som hobby sen de slutade med teven. Hm.. de påminner mig om nåt, men vet inte vad? Nån sorts hundras? Nåt jag sett på cartoon network? Sylvester Stallone?  Nää, kommer inte på.

"Här har det slagit slint"



edit 22:51: Nu vet jag! De påminner om den där gröna elaka typen i Spiderman. The green goblin!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker de ser ut som karikatyrer. Du vet, då man betalar 10 euro på marknaden för att någon ska rita ens ansikte med extra mycket underligheter.

    SvaraRadera
  2. Ja tycker de påminner lite om odjuret i gamla tv-serien skönheten och odjuret:

    http://data1.blog.de/blog/a/annikabryn/img/tvb-26b.jpg

    - Nasse

    SvaraRadera