Vägen till Malena Ernmans armar börjar här


Tjena!

Idag lyckades jag igen ta mig till gymmet direkt efter jobbet. Första styrketräningspasset på säkert 2 månader. Alltid lika knepigt när man ska börja "igen". Det blir att prova sig fram till rätta vikter. Nåja, jag är riktigt nöjd.  Bröstmusklerna, bicepsen och tricepsen fick lite stryk idag. Ett steg närmare sommararmar. Check!

Imorgon ska jag dra bodycombat klockan åtta på morgonen! Det är för ett gäng gymnasiedamer. Det ska sannerligen bli intressant. Sen ska jag ägna hela kvällen åt att se fortsättningen på 24. Tusan vad skönt det ska bli!

Annars: Nu har jag lyckats vara ypperligt hälsosam i två dagar. Fasta mat-tider (men det har jag alltid) och nyttiga mellanmål och inga snacks. Jag intog just en makrillsallad och avokadosmörgåsar. Jisses! Jag svimmar nästan över hur duktig jag är nu. Det här håller i sig till helgen för då är det fest både fredag och lördag! Då blir det andra bullar! hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar