We have no choice!

Igår däckade jag på soffan efter mitt måndagsbodycombatpass. VI har snöat in på säsong 7(..eller var det säsong 6) av 24. Jack Bauer håller ribban hög, den här säsongen är inte sämre än de andra. Inte hittillls iaf.
Det är sköna måndag för mig det... ligga helt slut efter träning i pyjamas, en smoothie i handen och så ligger man där tills man nästan somnar och ser en bra film eller serie. 


Annars, release 43 som är på agendan nu i Bodycombat är nog snart en av mina favoriter. Jag som nästan hatade den i början? Men uppvärmningen är ingen hit tycker jag ännu.. och låt 5? Vad tänkte dom där? inget tror jag... det känns som att de lämnade den låten till sist och sen hann de inte fundera ut nåt före deadline utan lade in en massa spring istället.


Sen måste ni ursäkta mig, men jag hittade det här just och jag vill ju inte sitta här och fnissa för mig själv så jag delar med mig. Jack Bauer-facts!


If everyone listened to Jack Bauer, the show would be called 12.


Terrorists dread the day in October that Daylight Savings Time ends. Jack Bauer gets 25 hours in which to kill them.


Kiefer Sutherland drinks to forget all the terrible things Jack Bauer has done.


(jag skrev ju  "insnöad")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar