Release me!


Dagens träningspass blev bodycombat och premiär på release 43! Festligt värre eller vad säger ni?
Jag har varit lite tveksam till vad jag tycker om 43:an, men efter idag är jag ganska säker på att jag gillar den. Det kommer att bli riktigt bra. 
Svärdkatan vi gör till Pirates of the carribbean-låten är suverän förstås, men det som förvånade mig var att jag var väldigt förtjust i fjärden combatlåten som innehåller "the shoot". Man dyker ner framåt i ett utfall och backar sen bakåt fortfarande i utfalls-ställning och sen först stiger man upp. Det ska simulera att man dyker ner och tar tag i motståndarens ben och sen drar man omkull motståndaren. Det är kanske inte så verklighetsförankrat, men det var roligt ändå märkte jag idag. Lite chockerande tycker jag...

Så, förutom lite små missar idag så gick det bra. På lördag är det dags igen!

Unleash!

2 kommentarer:

  1. Jaa-a, attacken mot knäna känns bra i mina baklår nu iaf;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar slutklämmen med de olika slagkombinationerna, man får krama det sista ur kroppen.

    SvaraRadera