ego-blogg

Fullt upp idag. Jag har gjort en god middag (väldigt nyttigt recept hämtat ur senaste Träningsguiden. ), nött in bodycombatprogrammet (som jag har premiär på imorgon!!) och sen en taekwondo-träning på det! Nu sitter jag med en c-vitaminrik smoothie i magen och ska snart på dejt med John Blund. Det ska bli så skönt att sova!

Jag kan ju dela med mig ett foto till från förra veckans photo shoot för att höja nyhetsvärdet i det här inlägget(?). Det här är det allra första fotot som togs. Ett testfoto som blev riktigt bra. Jag håller på smörjer in läpparna i elisabeths 8 hour cream btw...


Godnatt marklars!

By the way.. ny säsong av south park börjar ju denhär veckan och det första avsnittet ska tydligen behandla Tiger Woods. Garv! Jag ser väl lite framemot det avsnittet. Stackars tigern kommer att bli så rostad.
Tydligen sade south park-gänget att Tiger Woods har egentligen gett material så de kunde göra en hel säsong om bara honom, men tydligen har de begränsat det till ett avsnitt nu iaf.. fniss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar