Inspirationsdag

obs. bild tagen före morgonkaffet. *försök på pigg-ögon*

Idag ska jag på inspirationsdag på mitt gym. Spinning är temat och det blir två klasser, en intervallspinning och en partyspinning. Lägg sen till en föreläsning och voila du har spinning day by aerobicweekends.
Det är Petri Vähäkuopus, licensierad personlig tränare steg 3 och lärare på aerobicweekends. Han höll en inspiratinsdag i fjol i april också, så jag vet att han är bra! Det är tur, för jag är inte spinningens största fan.Vilket i och för sig kan bli döden nu. Jag har inte varit på spinning på säkert ett halvår så jag vet inte riktigt hur det ska gå...
Hursomhelst är jag säker på att jag kommer att komma därifrån lite mer inspirerad för Petri är en förstaklassig instruktör!

Här är videon från förra inspirationsdagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar