Eget skryt retar andra II



Jag funderade om saken pratar för sig själv,men sen efter att ha fått lite inspiration från Tomas så tänkte jag att det är väl bäst att lyfta upp sig själv.. vem annars skulle göra det? och om inget annat så kanske det retar nån.

Peppar.fi har skrivit om mig! iiii! Blogg-tips till min blogg! Helt fenomenalt, alltså! ..och intressant, men märkligt att läsa hur någon ser på min blogg. Jag verkar vara ganska träningsnördig nu just och när jag  började kolla mina inlägg så var det nästan bara träning jag skrivit om.
Men så är jag. Det är två passioner jag har för tillfället: shopping och träning. Nu är det träningsknappen som lyser och vi kör i 100 km/h där nu. Jag läser nästan bara träningstidningar, träningsbloggar och tänker träning. Sen, när jag kommer åt shoppingnerven så är det fullt ös på modetidningar, modebloggar och jag tänker på kläder och skor tills jag får huvudvärk.
Ungefär.. Kanske jag överdrev ...lite.
Men, så ni vet. Så ni har mer koll vad som rör sig i huvudet på mig*. hihi!

2 kommentarer: