Gucci war


Bok-konflikt! Jag håller på läser Snabba cash för tillfället, men fick låna Guccikrigen av min kära kollega Tessi. Jag vill verkligen börja läsa den senare nämnda så fort som möjligt.. men kan jag börja läsa innan jag läst snabba cash klar? Njaa.. bäst att inte riskera att något hamnar på hälft.
Men vad jag längtar efter att sätta tänderna i alla Gucci-intriger. Blir perfekt uppvärmning för Milano-resan förresten. Till den är det bara två månader kvar! !

Inte helt fel namn på författaren heller. Tycker Jenny Gucci klingar ganska fint, eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Gucci krigen? Den var ny för mig. Läste just färdigt en bok om företaget Jimmy Choo och alla dess intriger. Den var i alla fall verkligt läsvärd, där var skvaller om flera stora modehus. Alltid kul att läsa om hur "the big people" lever.

    Jag röstar alltså på Gucci :D

    SvaraRadera
  2. Jimmy choo lät ju som en viktig bok. Måste läsas!
    Jag bestämde för att läsa klart snabba cash först, annars lämnar den. Bra att veta att man har en till bra bok att läsa efter. :)

    SvaraRadera