dagens bodycombat

Jag måste skärpa mig med uppdateringen nu. Sandra klagar på att hon blir orolig och tror jag blivit kidnappad när jag inte skriver nåt...
Det borde vara lugnare nu, för jag har haft premiär på nya programmet idag efter två veckors nötande. Det har varit mycket annat program också när inte jobbet har varit i vägen, så all lecig tid har gått åt bodycombaten nästan. Nästan.

Så till kvällens pass:
Det började bra idag. Jag var nervös före, men förväntansfull. Det nya programmet är det verkligen power i.
Det gick finfint tills låt nummer tre. Då hängde sig cd-skivan. FAN! Två gånger till och med! Där for fokus, försökte rädda situationen så gått det gick och fortsättningen gick bra.. tills låt sex. Capoeira-låten som betydde att man skulle röra sig i cirklar. Då låste sig skallen på mig och jag fick ju inte på ett bra sätt förklarat hur man skulle röra sig. Det var väldigt klart när jag övat, men nu blev det bara snurr av allt. Som tur hade jag en deltagare som varit och gjort programmet på andra gymmet före och hade fattat galoppen direkt, så hon fick visa det till sist. Haha, 200 armpressar till mig säger jag. Nå, den gick ganska åt helskota, som tur är det en kort låt så vi var snabbt på benen igen. Resten gick relativt bra.
En vacker dag ska premiären gå felfritt. Helst nästa release.
Nu är kvällens pass inget stort misslyckande ändå. Vi kör ett bättre pass på onsdag helt enkelt! Unleasch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar