Jimmy Choo/Sonia Rykiel for HM

Idag hämtade jag ett big ass-paket från posten. HM stod det på paketet och det innehöll en hel del smått och gott. Bland annat de Jimmy Choo-skorna jag beställde förra månaden.
Hur ska jag säga det här nu? Jo, jag säger kort och gott att jag tänker INTE skicka tillbaka dom. För de är underbara!
Trots höjden så går de bra att gå med, de har mjuka dynor längst fram så det är mjukt för trampdynorna, vilket säkert förlänger gång-tiden med en halvtimme säkert. De är fortfarande inga maratonskor precis. Mera sitta-ute-på-sommarterass-och-dingla-med-benen-skor. Hur som helst. Sköna skor helt enkelt!

Jag fick också lite underkläder från Sonia Rykiel. Den härligt übergrymma bustiern behöll jag, behån med ros i mitten fick åka tillbaka. Den var verkligen fin också, men tyvärr inte rätt storlek för mig. Sen ett par randiga trosor fick också stanna.
Rykiel-underkläderna känns väldigt exklusiva, fast de har somma pris som vanliga underkläder. Fattar inte att det inte blivit större shoppinghets kring det här, för det slår nog Jimmy Choo-kollektionen tycker jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar