Jaha. Vilken j****a fin julklapp jag fick då!



66 €uros dyrare hyra från mars räknat. Känn på den! fnys! Just trevligt att få ett sådant besked efter att ha ruinerat sig på julklappshandeln. *morrar* Jag har mått bra av att ha en sån hyra som jag haft! gnäll...




Nåja, det är väl en senare plåga. Nu just ska jag njuta av att jag har alla klappar inhandlade. Jag är nästan riktigt nöjd också. Nästan betyder att jag nog gärna hade köpt dyrare klappar åt många, men tyvärr finns det en gräns. Förstås hittade jag julklappar åt mig själv också, men det var inte så farligt. Bara en liten bok och ett par superfjantiga jul-örhängen. *garv* Jag kunde inte hålla mig... :)




Tror jag ska inviga örhängena ikväll när jag tänker inleda julhelgen på äkta Jenny-vis. Nog för att jag egentligen inte behöver se den, jag kan den utantill. Jag och utvalda tomtar ska se "Tomten är far till alla barnen". Bästa filmen EVER!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar