#minsgame day 2







































Dagens tanke är "det här kommer att vara världens enklaste utmaning". Idag åker två bälten ut. Som ser ut att härstamma från början på 00-talet. Varför finns det här kvar i min garderob? Jag grävde fram dom under ett stort lager damm, bevisligen har de inte blivit använda på flera år.

Att slänga ut och rensa är en väldigt enkel sak egentligen. Det man vill akta sig för är att slänga utan att tänka efter. Slänger du ut bara för att nästa vecka köpa nytt så är poängen förlorad. Det ska vara ett övervägande om du verkligen behöver sakerna du gör dig av med. Alternativt att du har 5 upplagor och skulle klara det med ett exemplar. Du måste fråga dig varför den här saken är viktig för dig.

För att vara tydlig så åker inte bältena ut ur huset idag. Jag kommer att samla de saker jag vill ha ut och köra iväg dom när jag har tid. Men jag garanterar att de inte kommer in tillbaka i min garderob.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar