En bodycombatlicens!

En uppdatering av headern är på sin plats tycker jag! En instruktörs-inspirerande bild som min fina kära fotografvän Tessi på blick.ax tagit. Den speglar verkligen hur jag känner mig just nu!


Succegänget på licensvideon :) 

I torsdags instruerade jag mitt första officiella Bodycombatpass på Avancia efter mammaledigheten. Jag tränade och filmade in en video i början på månaden där jag instruerade en klass. Efter två filmningsförsök var jag nöjd och skickade in till Les Mills för godkännande. Förra helgen fick jag svar att jag var godkänd och fick min licens tillbaka.
Som instruktör så kan man vara borta ett år utan att behöva licensfilma igen - men jag kände inte att jag var redo redan i september ifjol - då jag passerade ett år ledigt. Nu däremot är kroppen med och jag tycker själv att pausen gjort mig gott som instruktör också. Jag känner att jag har bättre kontroll på hur jag vill vara som instruktör och vad syftet med mitt jobb är. Svårt att riktigt förklara - men det är ett annat fokus. Säkert dom här mamma powers jag har fått! (skojar inte)

Det är mycket på gång nu. Vi har ikväll flyttat taekwondoklubben till en ny lokal. Så spännande! Vi saknar lite saker ännu så det är lite tomt - men potentialen är stor och det kommer att bli helt suveränt är jag säker på! Så räkna med att det kommer bilder på det sen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar