tränat

Egentligen tänkte jag inte skriva nåt. Det är mera snack än verkstad när det kommer till träning nu. Så jag funderade att jag skulle göra tvärtom. Mera verkstad och mindre snack liksom. Börjar imorgon. hehe. Motivationen har varit låg och ursäkterna så stora att jaa,, Däremot tror jag det börjar vända nu. Idag instruerade jag kvällens taekwondoträning - men deltog också själv och fick mig en riktig käftsmäll på 90 minuter.
Lurk-Hanna hade pulsmätare på och enligt den så brände hon över 800 kCal ikväll. Så vi hade bra tempo på! Tyvärr gjorde jag bort mig och hade en alltför tuff uppvärmning. Åtminstone mina ben blev full med mjölksyra och det var inte till hjälp när vi skulle sparka explosivt sen. Däremot var det bra för psyket med en riktig rivstart.

Sen har jag smått börjat på mitt projekt att få tillbaka min Bodycombat-licens också.  Jag ska snart filma ett pass för att skicka in för godkännande. Känns bra med ett kortsiktigt mål. Det känns också bra att ha Bodycombat-musiken tillbaka i öronen. Den gör mig glad!

***

Ja, vad Minni gjort idag undrar ni?
Hon var på babysim imorse och åkte med huvudet före nerför en rutchbana ner i vattnet och så hoppade hon från poolkanten, samt simmade med simkuddar runt armarna helt själv.
På eftermiddagen var hon på shopping till Maxinge och nu ikväll var hon med på taekwondoträning. Hon avslutade kvällen med att hitta kakaopulvret i ett skåp och hällde det över sig.
Händelserik dag alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar