dan före dan före...



Fatta att det är julafton i övermorgon! Jag har några arbetstimmar kvar innan jag säger hejdå och går på mammaledigt. Jag fattar det inte. Igår slog det mig att det här blir egentligen första riktigt stora ändringen. Trots gravidmagen så har jag ju jobbat och levt som vanligt, men nu kommer den första vardagsändringen. Hm. Så e det nu.

Julfriden då? Jag har just slängt alla kläder i tvättmaskinen. Det kan man göra när man använder ungefär 5% av sin garderderob. haha!  Alla mina tre byxor jag använder och lite tröjor.  Typ. Det blir inte svårt att packa inför österbotten-trippen vi ska göra i helgen iaf. Jag vill inte slösa pengar på mera gravidkläder nu eftersom vi närmar oss deadline. Istället gjorde jag det enkelt och köpte ett par superblingiga örhängen från HM igår (som ni ser på fotot). Nåt som piggar upp! Det gäller att ta till små knep.

Det blir inte fler inlägg här före jul. Min uppesittarkväll kommer att firas i bilen, hoppas ni har det trevligare än så.  Njut av julen och har ni småbarn med i julfirandet så se nu till att hållas nykter! Puss!


(sen finns jag ju på instagram om ni vill ha mera updates @jemppari).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar