"vecka 26"-magen




Vecka 26 inleds officiellt imorgon - men jag tycker vi kör en ny magbild nu redan. Idag kändes det som att magen höll på sprack, vet inte om jag åt för mycket på lunchen eller om det var en väx-spurt just då. Huden stramade åt som att nån höll på fylla mig med luft och jag var på bristningsgränsen. Så det är väl så en ballong känner sig gissar jag.

Kim kommer hem inatt! En hel vecka har jag varit ensam hemma med katten. Konstaterade att jag är på gränsen till att bli en crazy cat lady som bara pratar högt med katten. Hon har förresten varit väldigt nära mig hela veckan, som att hon kände att jag ville ha extra mycket sällskap.
Jag hade ju stora planer annars för min gräsänksvecka. Jag skulle göra massor när Kim var borta - storstäda huset, äta roliga bulgur-rätter som han inte är så förtjust i. Renovera lite och sortera garderober, träna osv osv... men..

Det jag har åstadkommit är ungefär är att jag sett hela säsong 9 av serien 24, samt läst en bok. Sett Betner och Ismail på Alandica, varit på after work med Johnny och Peijo, hälsat på Sandra och hennes pojkar, jagat talgoxar inne i huset, dragit två taekwondoträningar, deltagit i ett Bodyattack-pass, tvättat två maskiner tvätt och sett en hel del Real housewifes of orange county och gjort ett sockerbelastningstest, samt skurat hallen. Så helt händelselöst har det inte varit ändå trots att planerna gick åt skogen. Så ska jag jobba inatt också. Pust! Kanske jag får va lite trött ändå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar