semesterträningen

















Tjohoo! Här svingar vi till det!

Det här är bevis på att jag orkat röra på semesterfläsket! Det var precis vad jag behövde för om jag jämför energinnivån för idag som startade med träning och jämför med igår när jag var tredje dagen utan träning så har det varit ljusårs skillnad.

Inget fancy som jag gjorde idag - jag gick ut på en 4 kilometers promenad i solen och lyssnade på Alex & Sigges podcast och sen bar jag upp mina kettlebells från källargymmet och körde igenom det här:

50 kb svingar
10 rodd med 2 kb

50 kb-svingar
10 rodd med 2 kb

20 marklyft med 2 kb
10 rodd med 2 kb
20 marklyft med 2 kb

Jag har två 12 kilos kettlebells så det väljer lite vad jag gör. Jag har inte besämt mig för om nästa kettlebell-inköp ska vara en tyngre eller lägre vikt.


Första semesterveckan är snart slut. Vi har haft besök av min fina småkusin och barndoms-BFF Louise och hennes familj och sen har vi jobbat hårt med poolgården. Idag är det mest Kim som jobbat och han har jobbat hårt. Jag har mest varit runt för sällskap och sett till att karl fått i sig mat, saft och glass. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar