Comeback

Så  - en vecka i Hirvlax är förbi. En vecka full med vackert väder, mys med familjen (den som var på plats och resten via Skype), åska och en stor dos ta det lugnt.  Jag börjar så småningom känna lusten att göra något igen och det känns skönt. Jag började tvivla på en comeback på det området.

Nu är jag tillbaka på Åland. Kom natten till igår och gårdagen gick åt att bota huvudvärk och Långnäs-krabbis, samt överleva en helvetes träningsvärk i benen och värmen. Det måste ju ha varit över 30 grader i skuggan igår..Hursomhelst så tycker jag inte att gårdagen ska räknas.

Det som är bra med att må lite dåligt är att man känner sig som pånyttfödd efteråt. Ny energi! Få se hur länge det håller i sig - jag ska klippa gräsmattan.

Här är lite bilder från paradiset:

 Nånting jag saknar på Åland är Bergwalls medelhavsbröd. Gottgottgottgott.

 Mamma och Pappas lagotto-valp Ella lade ju sin prägel på allt. Sola i fred. Vad betyder det?

 Fina mamma ser ut över Monåfjärden efter att vi tagit ett kvällsdopp kl 23.







Eftermiddagsfika med deadline. Åskvädret vandrar in från Oravais...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar