Att hålla igång när rutinerna rubbas

Jag håller på styr in på semestern nu. Dryga veckan kvar! Kan faktiskt inte riktigt fatta vad det innebär - men det ska bli skönt förstås. Otroligt skönt! Vi kommer att jobba mycket med huset och det ser jag framemot. Att se lite förändringar börjar vara på tiden - vi har legat lågt med renoveringen i vår så nu är vi taggade igen.

Mariehamns taekwondoklubb har sommarledigt också. Vi träffas när nån tar initiativ och då leker vi på på egen hand. Jag har haft fullt upp med jippon från jobbet nu efter arbetstid så jag har inte varit på många träningar.

Tack vare #summersplit2014-utmaningen på instagram har jag hållit mig lite aktiv. Samt nya releasen på Bodycombat som gör att jag åtminstone en gång i veckan pressar pulsen. Den är fasligt bra förresten. Vill du ha ett alternativ till ditt intervallpass så boka in dig på ett Bodycombatpass. Nummer 60 är nämligen uppbyggd på intervallträning och det känns.


Nu i midsommar ska vi åka upp till Österbotten (Vasa och Härvlax)! En kort sväng men oj vad jag ser framemot det. Saknaden är total!

Ha en trevlig midsommar! Hoppas det blir varmare än 12 grader som nu just utlovas.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar