styrketräningen



Jag har inte prioriterat styrketräning nu före bältesprovet utan tänkte att det får vi ta itu med efter New York-resan. Jag hade nog inte så höga tankar om mina planer så inte trodde jag att jag skulle ta itu med dom redan samma vecka jag kom hem - men ser ni! Det gjorde jag. I fredags blev det ett blygsamt benpass med avslut av en jobbig kettlebell-cirkel som sen resulterade i en fin träningsvärk som ligger kvar ännu och jäser.  Idag ska det bli lite rygg och biceps före taekwondoträningen har jag bestämt.


Motivationen är hög nu just och sen gäller det att behålla den där. Jag tänker använda mig den här metoden som Lofsan skrev om på sin blogg. Ett bra inlägg om att man inte får motivation - man måste se till att skaffa den åt sig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar