a sword fighter























































Såhär  ser en av alla flera hundra bilder Tessi och jag tog imorse. Kvart före åtta plockade hon upp mig och vi körde ut till Bomarsund. Ett perfekt ställe för häftiga bilder!
Jag hade med mig två av Kims två prydnassvärd och vi lekte loss i över en timme. Det var vackert väder - men kallt. Frosten i gräset gjorde att mina stackars mocka-skor blev våta ganska snabbt. Men skam den som ger sig!
Jag och Tessi blir klokare varje gång vad som funkar och inte. Vilka kläder som behövs om man vill ha en viss effekt osv. Det är mycket som kan göra skillnad. Exempelvis hade Tessi en svart tunn kofta som gav riktigt fin effekt när vinden blåste - bilderna fick en annan sorts dramatik i sig.

Ja, som vanligt var vi supernöjda efteråt. Nu sitter jag bara och väntar att Tessi ska slänga upp ännu flera bilder på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar