Carmeron Diaz - the Body Book





Jag håller på läser Cameron Diaz bok the Body Book nu. En hälsobok för kvinnor kan man kanske beskriva det som. Min bild av Cameron är att hon är ett riktigt fyspaket från Hollywood. Hon verkar väldigt sund och är vältränad - en skön kontrast mot de flesta Hollywood-skådespelerskor som bara är smala. Cameron säger att hon vill dela med sig av allt hon har kommit fram till och tack - jag läser gärna!

Jag har inte kommit många kapitel - men den är skriven på ett skönt sätt och när jag bläddrat igenom så går den igenom allt från kost till hur kvinnokroppen fungerar, mindfulness och fitness. Att lära känna kroppen på riktigt och att ge den den bästa vård den kan få - det är det Cameron vill att vi ska göra efter att vi läst boken.  Så det verkar lovande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar