Nu var vi igång!



Evigheternas och årets första träningpass idag. Efter kräksjuka och förkylning var det så underbart att köra igång med Bodycombat. Teampass med Kicki dessutom - bättre än så blir det inte!

Meen, lite skrövlig är jag nog ännu. Jag har en aningen hes röst och blev riktigt torr i halsen vid uppvärmningen idag. Sådär torr så att jag kunde inte annat än hosta och tappade nästan andan. Då är det skoj att ha en mikrofon nära munnen minsann.  När man hör sig själv låta som en storrökare sen 30 år tillbaka. haha, jaa.. men det ordnade sig.
Det var två jättesöta tjejer som kom fram och sa underbara saker åt mig och Kicki efter passet.  Vi kommer att leva länge på det kan jag säga. Det är svårt att läsa av alla koncentrerade deltagare ibland - så alltid roligt med direkt feedback. Speciellt när den är så bra som den vi fick idag. Kram till er!

Det blir ändå lugnt med träningen resten av veckan. Jag tänker inte stressa mig frisk. Nu när det är långhelg ska jag lägga all energi på renoveringen istället. Har som mål att första rummet i nedre våningen ska vara klart den här månaden. Så det gäller att skippa snacket och just do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar