Fredagsfys med en Bodyattack

Jag vet inte hur folk som inte motionerar överlever. Ett par dagar utan endorfiner och jag är full av dålig energi och frustration som jag behöver få ut. Skulle jag helt sluta röra på mig skulle jag slå ihjäl nån inom ett par månader - så känns det! Alla haters på nätet måste ju vara omotionerande människor som inte förstår var man hittar livslusten!

Jag fick mig tillbaka på banan den här veckan med ett häftigt Bodycombatpass i torsdags. Följde sedan upp det igår med att träna kettlebells själv och sen hoppade jag spontant på Kickis halvtimmes Bodyattack. Attack är så roligt! Hoppa omkring till glad musik - det gav en sån härlig fredagskick! "Pour some sugar on meee" och höga glada X-hopp är en fin kombo! ut med arbetveckan och in med helgen! Så ska  fredagsfys se ut!

Äh! Funkar säkert på en lördagsfys också:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar