över 100 kilometer!

Jag hade tänkt springa igår - men beslöt snabbt att jag skulle byta ut det mot en filmkväll. Så istället steg jag upp klockan 6 imorse och sen efter en långsam kaffe och lite kvarkfrukost stack jag ut på en liten runda. Jag köpte nya skor igår så jag var lite ivrig att testa dom. Jag ska ut till Stallhagen och fira ett projektavslut med mina kollegor ikväll efter jobbet, vilket antagligen resluterar i träningspaus till söndag. Så en morgonlänk idag blev perfekt. Då är jag ganska nöjd över min träningsprestation den här veckan. Huvudsaken jag fått in nåt löppass.

Jag passerade 100 kilometer på antal kilometrar sprungna i år. Jag hade ju nog tänkt passera det för länge sen - men det är ändå mera än jag sprungit på många år så jag får väl vara nöjd. Och öka ännu mer. Ska försöka få in längre länkar nu den här månaden. Så jag inte känner mig helt borta i slutet av september när jag ska springa Lidinglöloppets 15 km.


Och jag önskar er trevlig helg med en sjöjungfru-gif! Jag kommer själv att ha en fiinfin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar