Nattskumppan och träningsläger

Jag har nog gosat bort den här träningsveckan tror jag. Igår försökte jag peppa mig till att ta en länk - men efter att ha gjort lite renoveringsjobb så hade jag inte mer energi än att lägga mig på soffan med kissen och se senaste avsnittet av "Under the dome".  Det påminner mig om att kanske börja boka in morgonträningar igen.

Vi fick besök inatt från Vasa! Linda, Daniel och Fredrik. Som traditionen påbjuder när Linda kommer på besök så dricks det skumppa! Och då spelar det roll om det är natt och mitt i arbetsveckan.  Så steg upp runt klockan ett i natt och hade en trevlig pratstund över en flaska.

Det var ekologisk dryck! Sen bakom ett litet ihopplock från våra äppel och päronträd.

Ja, det gick att nattbusa också förstås.

Vi ska ha ett litet träningsläger imorgon med taekwondoklubben! Så ännu är inte den här träningsveckan klar. Ska ännu försöka få in en längre länk med grevfen på söndag. om inte det blir av så måste jag börja straffa mig själv. Eller - straffet blir ju förstås Lidingöloppet. Ju mindre jag tränar desto jobbigare blir det ju.

Nu ska jag snart iväg på en träff med alla instruktörer på gymmet! Sen blir det trevligt umgänge med gästerna. Det lutar åt Äventyrsgolf - såvida det slutar regna snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar