Les Mills-mix



Les Mills-mix
Igår hade vi på gymmet gjort en mix av alla Les Mills-koncept vi erbjuder till ett enda pass. Bodycombat, BodyAttack, Bodypump, CXWORX, BodyStep och BodyBalance. Ungefär 10 minuter/2 låtar ur varje program. Det var riktigt roligt och mer lyckat än jag trodde faktiskt. Jag var rädd att det skulle kännas rörigt - men det blev istället tungt och varierat. Roligt också att få lite inspiration från de andra programmen som jag åtminstone får alldeles för lite av.  Det blir garanterat en repris på det här i framtiden.

Löpningen
Jag hade ju bestämt att torsdagar skulle bli löpmorgon. Det blev inte så den här veckan ändå. I tisdags hade vi morgonfys med taekwondoklubben som vanligt och jag planerade in en massa hopp - vilket har resulterat i att mina vader har blivit till stenar. Jag har kavlat dom med brödkaveln, stretchat och masserat och dränkt dom i icepower två kvällar i rad - men det har nu inte hjälpt sådär farligt mycket. Jag hoppas det bara är träningsvärk och att det går om snart. Jag gjorde ändå beslutet att ett löppass inte skulle göra dom mjukare. Dessutom kände jag att en vilodag var på sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar