SöndagsCombat!


Oj, vissa söndagar är det ju så trevligt att vakna upp. Skratta åt vänner som festat genom facebook, Krista till ESC och det enda syndiga jag fick i mig igår var en fastlagsbulle. Låter präktigt och tråkigt - men det går väl utför när man kommit över 30-strecket antar jag...

Jag ska dra mig mot gymmet snart. Bodycombat halv tolv och sen tänkte jag försöka slänga in lite styrka till mig själv efteråt också. Eftersom jag INTE löst ut mitt nyckelkort till gymmet ännu (På avancia har man möjlighet att träna tider då receptionen är stängd om man löser in en nyckel) så kan jag inte ta mig dit tidigare. Skulle ju gärna träna själv före passet. Nå - få se hur vi gör.

Jag tänkte slänga in lite gamla favoriter idag - söndagen till ära. Jag har lovat pirat-låten igen och sen ska jag byta ut den låt jag tycker är svagast i hela release 54, nämligen låt 8. Sen ska vi lyda  under the fat Beast i muay thai-låten också. Det kan bli ett tufft pass!


ps! Håll ut så slänger jag snart upp tracklistan för release 55! Whoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar