Livstecknet


Gott Nytt År, marklars!

Hur mår ni - ni två läsare som är kvar?  Det är så mycket jag skulle vilja blogga om. Fylla inlägg med foton jag tog i julhelgen - när jag faktiskt orkade använda systemkameran.
Det måste vänta ändå är jag rädd. Två orsaker: vi håller på flyttar och renoverar huset klart nu i januari och sen är min dator helt slut. Jag ska få en ny (julklapp) - men det blir efter att vi flyttat in.

Så - bara vi tillsammans har lite tålamod så blir det nog bra sen. *blink*

Nu är jag mest nyfiken om ni har lagt upp nå fina träningsmål för 2013? Jag har! (men jag har inte funderat klart ännu. ) Först ska jag klara av att göra min första chin det här året. Sen har jag gett min svåger Lidingöloppet i julklapp. Så 2013 blir ett löpår. Jag sprang ungefär 30 km sammanlagt 2012 - så jag har innestående.
Temat för träningsår 2013 är STARK. Usch vad stark jag ska bli. Mera om det sen.

Ovan ser ni en bild från min systers bröllop som lade prägel på julledigheterna. Finaste!
 
kram!

6 kommentarer:

  1. Jag drömde om dig inatt, hur konstigt är inte det? Jag besökte ert hus på Åland för att inspektera renoveringen. :)
    Mina träningsmål för 2013 är att klara av att springa halvmaraton åtminstone en gång. Sedan planerar jag att överleva min hårdaste fysiska ansträngning hittils, nämligen barnafödande, i mars.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen va roligt att du ska bli mamma! Va kul att höra Jill! Jag ska bli moster i mars (kanske syns på bilden). Det blir ett spännande mars i år. :D
      Vi kan ju hoppas att det är en sanndröm och du kommer hit och besöker oss sen? ;)

      Radera
  2. Nu är vi två här då som läser ;)! Förstår du inte hinner... Har iaf satt upp att jag ska löpträna mer ja, minst kanonloppet ska jag delta i, men tänkt mig ngt lopp även innan det...vad har jag ännu inte bestämt... Sedan har jag tänkt att få ihop 250 träningspass detta år :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart med antal träningspass! Jag kollade mitt funbeat och konstaterade att jag hade 249 pass 2012 och över 300 st 2010. Så jag la ett mål på 300. FÅ se hur det går. ;)
      Det är en ära att ha dig som läsare Linda! :)

      Radera
  3. När lägger du upp bröllopsbilderna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lägger upp nåt sen när jag fått tillgång till min nya dator. ;) Vill editera dom först och min nuvarande dator samarbetar inte med photoshop i dagsläget. Så i februari. kanske.

      Radera