Vem är värst?

Nu med renoveringen och allt så har jag och Kim försökt fördela det här instruerandet i taekwondoklubben lite. Eller rättare sagt jag, Jane och Kim. Jag håller träningarna på måndag, Kim på onsdagar och Jane tar söndagarna.
Eftersom Kim i början av hösten gick ut med att han skulle vara värst så fick ju jag se till att vara lite värre. Så jag inledde min första träning med ett riktigt värstingpass och det resulterade i att Kim fick höra att "Jennys pass var nog värre". Det resulterade ju i att Kim tog i från tårna veckan efter.

Han har nu ett par veckor i rad haft kickboxningstema och dessutom haft hård musik till. Jag har inte deltagit i träningarna själva men hörde att folk kröp ut förra veckan. Ikväll är det sista gången han har det här passet så jag måste ju bara delta. Hur tungt kan det vara egentligen?

Dödstungt?


5 kommentarer:

  1. Ja säkert. Om inte tyngre. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, säkert Liza. För att citera en medlem (som missar kvällens träning)på klubbens facebooksida: "jag längtade så efter att dra mig helt "fucked"igen.när jag försöker hämta mig från förra veckan fortfarande."
      haha!

      Radera
  2. Är det du på bilden :)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe.. I wish! Nej, det är nog random internettjej. ;)

      Radera