jag tar imorgon istället, tack!

Idag skulle det nog vara svårt att byta bort mitt liv om det skulle vara möjligt.. Började dagen med ett paper cut på pekfingret, har en förkylning på intågandes och en inflammation i tandköttet kring en visdomstand håller på påminner mig om att den finns. Visdomstanden ska bort idag också. Halv två ska den opereras. Skulle jag inte vara så otroligt trött på den här tanden så skulle jag kanske orka vara rädd.

Jag är helt bombsäker på att det kommer att bli problem idag. Bedövningen tar säkert inte alls och tanden sitter säkert fast sådär "onormalt" bra. Jag säger åt mig själv att sen när det är över kommer jag att glömma hur ont det gjorde. Det går över sen. Det gör det alltid.

Mest rädd är jag att jag inte kommer att kunna äta efteråt. Att vara hungrig är det värsta jag vet.


åååå.

1 kommentar:

  1. Oj hoppas det går bra.. Jag har gjort det där några gånger...Se till o ha soppa o annat enkelt hemma!

    SvaraRadera