Linus

Linus hade uppvisning på Allt för hälsan-mässan 2010..


Hela dagen idag ska jag vara på gymmet och gå utbildning med Linus Johansson (!). Funktionell träning och kettlebells ska vi utbilda oss i. Linus är ju en känd fitnessprofil från Sverige. Han har åtminstone skrivit artiklar i Blossom Magazine - men helt säkert i andra tränings-och hälsotidningar. Han har också gjort boken "Träna med kettlebells" som jag tycker är en välinvesterad bok om du vill lära dig grunderna i kb. Den boken innehåller förklaringar kring många övningar och sen väldigt många bra träningsupplägg.
Jag är så himla glad och tacksam att gymmet bjuder på dylika möjligheter. Det kommer att bli en riktigt bra dag har jag på känn!

Jag är också glad att få en liten uppdatering kring kettlebells. Det är en stund sen jag gick utbildning (en riktigt bra en med Fitnesscoachen) och jag känner att det är nyttigt att jag får lite feedback på min egen teknik och att jag annars blir lite uppdaterad i ämnet. 


Sen då. Jag måste sluta med att vara nervös på nätterna. Jag blir tokig! Jag var så uppivarv i natt så jag sov väldigt oroligt. Sen steg jag upp en timme tidigare än jag behövde (såg fel på klockan). Så jag fick gå och lägga mig igen. Suck alltså.
Kände mig inte alls på G när jag vaknade i morse heller. Men då la jag på kaffekokaren, tog en varm dusch, smörjde in mig i härlig bodylotion och la på mig nya träningskläder.  Tänk vad små saker kan göra under för ens humör. Nu är vi på gång!


Här är en liten videoblogg med Linus. Gillar den här för han får en katt på besök där i mitten nånstans. Haha! Det behövs inte mycket allså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar