ge allt!

Kolla in bad ass-bilden då. Den gillar jag! Ser lite sönderslagen ut när Tessi dragit på med kontrasterna vid editeringen.

På tal om bad ass så hade vi en skön sparringträning igår. Det är nåt speciellt med dom. Mycket känslor är inblandade - adrenalin, rädsla och nån liten tår. Det gör ont med ändå är det ingen som backar utan det gäller att hålla sig alert så man inte åker på stryk. Tungt är det också - det gick att vrida svett ur min dräkt när träningen var slut.

Igår var det som att dendär fananamma-känslan från lördagens tunga pass var kvar och inspirerade igen. Jag hade ett tempo på som jag inte haft på evigheter. Vet inte hur jag ska förklara det än att känslan att ge allt hade inte lagt sig utan är kvar i minnet. Idag har jag också varit väldigt sugen på riktigt tung träning.. som att jag gått från hash-träning till herointräning eller nåt. Måste få större fix! haha!

Nu är det dags igen - men lugnare taekwondoträning idag. Jag ska dessutom fotografera mest så kanske det bra blir ett par armpressar för min del idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar