Amazing yoga


Den här videon finns på flera träningsbloggar och jag kände att jag måste ha den här också. Det här är så vackert och jag är så imponerad av den här tjejen. Hon är så mjuk och får allt att se så lätt ut. Jag lägger det i jämförelse hur det skulle se ut som om jag skulle försöka mig på det.  Jag får säga som en av kommenterarna på youtube: "3:15 that is the only yoga pose I can do.".

Yoga hör till min pensionsplan men känner att jag måste nog börja tidigare än så. Jag kanske skulle tänka mer pensionspara istället?  I Vasa gick jag två kurser ashtanga yoga och jag mindes jag tyckte det var häftigt - men eftersom det var så mycket annat på gång fick det inte det fokus som behövdes så jag slutade. Jag tänkte sen. Men när är sen?

Hursomhelst så känner jag ett skönt lugn av att se det här klippet.

7 kommentarer:

  1. Vilken kroppskontroll. Inte alls avundsjuk. Kändes nästan som underklädes reklam emellanåt.

    SvaraRadera
  2. Ojdå. Men när jag får det där sovrummet och den där utsikten ska jag också göra den yogan. Eller eh.. skulle man göra yogan först och sen sovrummet och utsikten..?

    SvaraRadera
  3. Ja, dedär trosorna verkar hållas bra på plats. :)

    Det blir lite konflikt faktiskt. Vart ska man rikta avundsjukan? På lägenheten och utsikten eller på yoga-formen? Vi kan leka med tanken att det är fejk alltihop. Hon bor nog inte där egentligen.

    SvaraRadera
  4. haha Jag bestämde också att hon inte bor där egentligen och killen som sover i sängen är ett arsle. Jag är besviken på att hon måste ha trosor endast. Fast det kan också vara min avundsjuka som talar. Snygga ben har hon också.

    Men det att hon inte alls bor där utan ensam i någon sunkig lägenhet gör henne bara bättre i mina ögon. Hon jobbar nog med akrobatik på något vis. *Inte alls avis*

    SvaraRadera
  5. Oj, mäktig form hon har! Där här man ju ett inspirerande mål att försöka nå fram till ;)

    SvaraRadera
  6. Underbart! Helt otroligt! Jag ser yogarörelserna som vi gör, men man kan inte jämföra mina klumpiga rörelser med hennes. Jag blir inspirerad att fortsätta träna. Det att hon endast är underkläder är bra, tycker jag, då ser man hur hennes muskler arbetar. Yoga ger den snyggaste kroppen!

    SvaraRadera